Brug personlig storytelling i din forretning
Storytelling er blevet en vigtig del af al markedsføring og især din personlige branding som selvstændig. Men hvad vil det egentlig sige, hvordan finder man sine historier og ikke mindst, hvordan bruger man dem i sin virksomhed?
Workshoppen fokuserer på de personlige historier, som er en del af din virksomheds DNA.
Formålet: At vise og lære dig som iværksætter, enten etableret, nystartet eller nysgerrig, hvordan du kan bruge personlig storytelling i din forretning til at forbedre kommunikation med kunder, ansatte, samarbejdspartnere mm. samt at hjælpe dig med at huske, hvad der er vigtigt for dig. Husk, det er en intro workshop, så det er første skridt på vejen.
Metode: Gennem oplæg og øvelser lærer du og de andre deltagere jeres egne historier at kende samtidig med, at I får redskaber til at lytte og give feedback på en anerkendende måde.
Resultat: Du kommer hjem med en historie, du kan bruge i din markedsføring, eller som kan deles på anden vis. Du har en idé om, hvordan du fremover kan bruge personlig storytelling i din virksomhed og hvorfor.
Forberedelse: Et af principperne bag workshoppen er, at jo mere du giver af dig selv, jo mere får du igen. Der bliver arbejdet i mindre grupper. Du må gerne inden workshoppen have overvejet, hvorfor du har valgt at starte dit firma.
Hvornår: Torsdag d.15. junikl.13-16
Hvor: Workshoppen afholdes på KPH, Enghavevej 80-82, 3.sal, 2450 København
Tilmelding og betaling: Gennem Billetto*, eller på mail ditte@u-story.dk for info om bankindbetaling. Prisen er 350 kr. der skal betales inden workshoppen. *Gebyr ved betaling gennem Billetto.
OBS. Dette er en introduktion til personlig storytelling, og du vil opleve, hvordan det virker både at fortælle og at virkelig lytte til andres historier.
En U-Story workshop tager udgangspunkt i dig og din historie. Uanset hvad din bevæggrund er for at være med, så tager du hjem en oplevelse rigere.